צומת ספרים

כיום בעידן הדיגיטלי כאשר בכל ערוצי המדיה אנו מוצפים בתכנים ויזואלייים אשר משאירים מעט מאוד מקום לדמיון – יש יתרון למילה הכתובה, לפתוח ספר ולצלול לעולם פנטזיות קסום לפי הקצב והדמיון האישי של כל אחד מאיתנו. זו היתה נקודת המוצא בעיצוב לוגו המותג. ההשוואה בין דפי ספר לכנפיים היתה מתבקשת. כיום מלווה הנראות הגרפית הזו את כל אותם חולמי חלומות שנהנים מבריחה קטנה מהמציאות.

צומת ספרים
עיצוב לוגו חדש למותג
צומת ספרים
עיצוב לוגו חדש למותג
צומת ספרים
מיתוג מוצרי שיווק
צומת ספרים
מיתוג מוצרי שיווק
צומת ספרים
מיתוג מוצרי שיווק
צומת ספרים