work process
דוגמה לניתוח מהלך שיווקי משלב הקונספט ועד שלב הביצוע
גיבוש אסטרטגיה שיווקית

כשלב ראשון, מייצרים סיעור מוחות על מנת להבין את צרכי הלקוח. למצוא תובנות, לבדוק את החולשות והחוזקות של המותג, חידוד קהל היעד והערכת המתחרים.

work process
פיתוח קונספט קריאטיבי

סיכום כל התובנות שהתקבלו ובניית Concept Board שיחבר את כל מרכיבי עולם התוכן לכדי זהות ייחודית למותג.
בתמונה: בחירת ערך החדשנות כמוביל הקמפיין ויצירת קונספט ייחודי שנקרא Smart Kitchen.

work process
מיתוג ועיצוב שפה גרפית

יצירת זהות תאגידית (Corporate Identity) שתהווה פלטפורמה עיצובית ותדמית גרפית מיתוגית לכל החומרים הויזואליים השיווקיים של המותג החל מעיצוב הלוגו ועד נראות הסניפים.

work process
ליווי צוותי עבודה למיקסום השיווק

במקביל לבניית הקמפיין, יצירת מפגשי עבודה עם כל הגופים המלווים את המותג: יחסי ציבור, דיגיטל ומדיה, במטרה לחידוד העברת המסרים ויישור הקו השיווקי.

work process
הפקת מוצרי הפרסום והמיתוג

השלב בו הקסם נרקם. עבודת בניית חומרי הגלם הכוללים יצירת סטורי בורד לסרטים, ליווי והפקת ימי צילום, בימוי, עריכת הסרטים בחדרי עריכה וסאונד, הדפסת מוצרי הדפוס ועוד.

work process
סיום תהליך הבניה והרכבת המוצר הסופי

יצירת חיבור סינרגי בין כל חומרי השיווק ויצירת שפה אחידה של תכנים ומסרים ויזואלייים.
בתמונה: הסרט שהופק עבור הקמפיין ומסביר על קונספט ה- Smart Kitchen ועל המערכת הייחודית פורצת הדרך שהותקנה במטבח.

work process
הדרכת עובדים והטמעת המסרים

רגע לפני שמשיקים את הקמפיין בחוץ, מייצרים קמפיין פנים ארגוני שנועד להטמעת המסרים, הדרכות עובדים וניסוי כלים אחרון.

work process
רכישת מדיה פרינט, תקשורת ודיגיטל

בחינת המדיות השונות ורכישת המדיה המתאימה ביותר לקהל היעד בהתאם למגבלות התקציב, יצירת גאנט עבודה ושליחת החומרים.

work process
חשיפת המותג לקהל היעד

לאחר תהליך ארוך ומורכב של ייצור כל החומרים השיווקיים, ניתן האות להשקת המוצר הסופי בכל ערוצי התקשורת שנבחרו.
בתמונה: אייטם פתיחת העונה של בית האח הגדול, בו עוצב מטבח של המותג והוטמעה בו המערכת החדשנית שנועדה לשימוש על ידי הדיירים לאורך כל העונה.

work process
המטרה הושגה. הקמפיין עובד!

הלקוח הסופי נחשף למותג בצורה חווייתית ובדרך זו גם למסרים האסטרטגיים שעליהם הוחלט בתחילתו של תהליך העבודה.
בתמונה: יצירת אייטמים שיווקיים בהם הדיירים בבית האח הגדול נעזרים במערכת הייחודית וחשיפתה לקהל היעד בשעות צפיית שיא.

work process
קידום וחיזוק על ידי באז תקשורתי

גיבוי הקמפיין במדיות תומכות כגון אייטמים בתוכניות טלויזיה, שימוש ברשתות חברתיות ושילחת דיוורים לקהלים ממוקדים.

work process
ניתוח התוצאות והסקת מסקנות

השלב הסופי שסוגר את התהליך הוא חזרה לפגישות העבודה הראשונות ובדיקה מחודשת, הן אצל המותג והן אצל קהל היעד האם המטרה הראשונית הושגה בהצלחה.