Nice to meet you

בעולם בו אנו חיים, אנו מוקפים באין סוף מסרים שיווקיים הנלחמים על תשומת ליבנו בכל מדיה אפשרית: בבית, ברחוב, בעבודה ובשעות הפנאי. התחרות קשה ומורכבת יותר מאי פעם ומצריכה אסטרטגייה שיווקית, מיתוג ייחודי ויצירת קריאיטיב מנצח כדי לבלוט מעל כולם.

Logic הינו משרד המתמחה בתקשורת שיווקית חזותית בכלל ובזהות תאגידית בפרט (Corporate Identity). הדבר מתבטא בחשיבה כוללת על תדמיתו של הלקוח, על כל גווניה ויישומיה, הן כלפי חוץ והן כלפי פנים. אנו לא מאמינים בפתרונות עיצוביים הנשלפים מהשרוול ללא גב חשיבתי ברור שעומד מאחוריהם. כל עבודה על פרוייקט מתחילה בהגדרה מדוייקת של הקונספט, הרעיון, המסר והמטרה הסופית שבבסיס העבודה. כל מוצר הינו פרי עבודה הכולל חשיבה של מעצב, קופירייטר, מנהל פרוייקט ואנשי מחקר וייעוץ. אנו מאמינים שפרסום ושיווק נכונים, בסיסם בחשיבה קונספטואלית. רק לאחר שהקונספט מדוייק ומחודד אנו עוברים לנתינת פתרון עיצובי המתבסס על זהות תאגידית ברורה, זהות היוצרת שפה ויזואלית עבור הלקוח – פלטפורמה עיצובית, שממנה אפשר לבנות כל נגזרת שהיא, שונה ככל שתהייה אחת מהשניה – פרסום, ארועים, מוצרי מיתוג ושיווק, ועדיין להראות שייכות למותג אחד.

Logic מתמחה במתן מטריית שירותים הנתפרים למידותיו של כל לקוח ולקוח. החל מייעוץ שיווקי ואסטרטגי, מיתוג, שירותי פרסום (מודעות בעיתונות, שילוט ומיתוג סביבת המכירה, שילוט חוצות, רדיו, סרטוני תדמית וטלויזיה), עיצוב (אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, דיוור ישיר, ספרים, ניירת, עלונים, אריזות וכו), ועד הפקה סופית של המוצרים (הדפסה ופיקוח בבית הדפוס, הפקה ובימוי ימי צילום, פיקוח על עריכת סאונד ווידאו וכו…).

אחד מיתרונותיו הבולטים של המשרד הוא היחס האישי המוענק ללקוח. מענה מהיר ומקצועי, זמינות כל היום ושירות עם חיוך הם הבסיס הראשוני לכל פעילות המשרד. לקוחות המשרד הן חברות המובילות בשוק בתחומי בנקאות, מזון, ריהוט, לייף סטייל, ומוצרי צריכה שונים. בעידן שבו כל המוצרים, בכל התחומים, דומים זה לזה יותר ויותר, המטרה הניצבת מול עיניינו היא לייחד את הלקוח ומוצרו ולבדל אותו משאר מתחריו בעזרת תדמית אוירתית ומכירתית בולטת המותאמת לו.

מקים המשרד, אריאל אהרמן, עובד בתחום הפרסום והמיתוג כבר למעלה מ 20 שנה, ועבד בעבר כארט וכמנהל קריאייטיב במשרדי הפרסום המובילים בישראל. במקביל, למעלה משני עשורים אריאל מרצה באקדמיה, לסטודנטים בתואר ראשון ושני במגמת פרסום ושיווק, וכן מעביר הרצאות בנושאים אלו ברחבי הארץ.

Behind the Scenes
יום צילום למודעות
חג למותג אידידיזיין
Behind the Scenes
ארוע השקת קולקציה אביבי מטבחים
Behind the Scenes
יום צילום קמפיין למותג נעמן
Behind the Scenes
יום צילום למותג אירוקה
Behind the Scenes
הרכבת תערוכה לאירוע Lockheed Martin
Behind the Scenes
הרצאה בנושא מיתוג
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית למותג נעמן
Behind the Scenes
עיצוב לוגו ובניית זהות תאגידית
Behind the Scenes
ישיבת עדכון עם משרד היח״צ
Behind the Scenes
יום צילום למותג אירוקה
Behind the Scenes
עריכת פוסטפרודקשיין למותג GIGI
Behind the Scenes
יום צילום לסרט תדמית למותג אידידיזיין
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית למותג GIGI
Behind the Scenes
פיקוח על הדפסת ספר בבית הדפוס
Behind the Scenes
פיקוח על הדפסת ספר בבית הדפוס
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית למותג אביבי מטבחים
Behind the Scenes
יום צילום למוצרי פרינט של המותג GIGI
Behind the Scenes
פגישת עבודה על קמפיין חדש לאביבי
Behind the Scenes
עיצוב לוגו גלובוס
Behind the Scenes
יום צילום עבור מוצרי שיווק של המותג GIGI
Behind the Scenes
הרצאה בנושא מיתוג ופרסום
Behind the Scenes
פרזנטציה בנושא מיתוג ואסטרטגייה שיווקית
Behind the Scenes
יום צילום למותג אידידיזיין
Behind the Scenes
יום צילום לסרט תדמית אביבי
Behind the Scenes
הרצאה במכללה למנהל לסטודנטים במגמת פרסום
Behind the Scenes
הרצאה בנושא מיתוג
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית למותג GIGI
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית למותג נעמן
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית למותג נעמן
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית למותג נעמן
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית למותג נעמן
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית למותג אביבי מטבחים
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית למותג אביבי מטבחים
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית למותג אביבי מטבחים
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית למותג אביבי מטבחים
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית למותג אביבי מטבחים
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית לאיגוד הישראלי לנגרות איכותית
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית לאיגוד הישראלי לנגרות איכותית
Behind the Scenes
הפקת סרט תדמית לאיגוד הישראלי לנגרות איכותית
work process
דוגמה לניתוח מהלך שיווקי משלב הקונספט ועד שלב הביצוע
גיבוש אסטרטגיה שיווקית

כשלב ראשון, מייצרים סיעור מוחות על מנת להבין את צרכי הלקוח. למצוא תובנות, לבדוק את החולשות והחוזקות של המותג, חידוד קהל היעד והערכת המתחרים.

work process
פיתוח קונספט קריאטיבי

סיכום כל התובנות שהתקבלו ובניית Concept Board שיחבר את כל מרכיבי עולם התוכן לכדי זהות ייחודית למותג.
בתמונה: בחירת ערך החדשנות כמוביל הקמפיין ויצירת קונספט ייחודי שנקרא Smart Kitchen.

work process
מיתוג ועיצוב שפה גרפית

יצירת זהות תאגידית (Corporate Identity) שתהווה פלטפורמה עיצובית ותדמית גרפית מיתוגית לכל החומרים הויזואליים השיווקיים של המותג החל מעיצוב הלוגו ועד נראות הסניפים.

work process
ליווי צוותי עבודה למיקסום השיווק

במקביל לבניית הקמפיין, יצירת מפגשי עבודה עם כל הגופים המלווים את המותג: יחסי ציבור, דיגיטל ומדיה, במטרה לחידוד העברת המסרים ויישור הקו השיווקי.

work process
הפקת מוצרי הפרסום והמיתוג

השלב בו הקסם נרקם. עבודת בניית חומרי הגלם הכוללים יצירת סטורי בורד לסרטים, ליווי והפקת ימי צילום, בימוי, עריכת הסרטים בחדרי עריכה וסאונד, הדפסת מוצרי הדפוס ועוד.

work process
סיום תהליך הבניה והרכבת המוצר הסופי

יצירת חיבור סינרגי בין כל חומרי השיווק ויצירת שפה אחידה של תכנים ומסרים ויזואלייים.
בתמונה: הסרט שהופק עבור הקמפיין ומסביר על קונספט ה- Smart Kitchen ועל המערכת הייחודית פורצת הדרך שהותקנה במטבח.

work process
הדרכת עובדים והטמעת המסרים

רגע לפני שמשיקים את הקמפיין בחוץ, מייצרים קמפיין פנים ארגוני שנועד להטמעת המסרים, הדרכות עובדים וניסוי כלים אחרון.

work process
רכישת מדיה פרינט, תקשורת ודיגיטל

בחינת המדיות השונות ורכישת המדיה המתאימה ביותר לקהל היעד בהתאם למגבלות התקציב, יצירת גאנט עבודה ושליחת החומרים.

work process
חשיפת המותג לקהל היעד

לאחר תהליך ארוך ומורכב של ייצור כל החומרים השיווקיים, ניתן האות להשקת המוצר הסופי בכל ערוצי התקשורת שנבחרו.
בתמונה: אייטם פתיחת העונה של בית האח הגדול, בו עוצב מטבח של המותג והוטמעה בו המערכת החדשנית שנועדה לשימוש על ידי הדיירים לאורך כל העונה.

work process
המטרה הושגה. הקמפיין עובד!

הלקוח הסופי נחשף למותג בצורה חווייתית ובדרך זו גם למסרים האסטרטגיים שעליהם הוחלט בתחילתו של תהליך העבודה.
בתמונה: יצירת אייטמים שיווקיים בהם הדיירים בבית האח הגדול נעזרים במערכת הייחודית וחשיפתה לקהל היעד בשעות צפיית שיא.

work process
קידום וחיזוק על ידי באז תקשורתי

גיבוי הקמפיין במדיות תומכות כגון אייטמים בתוכניות טלויזיה, שימוש ברשתות חברתיות ושילחת דיוורים לקהלים ממוקדים.

work process
ניתוח התוצאות והסקת מסקנות

השלב הסופי שסוגר את התהליך הוא חזרה לפגישות העבודה הראשונות ובדיקה מחודשת, הן אצל המותג והן אצל קהל היעד האם המטרה הראשונית הושגה בהצלחה.